Morn' folks!

Godmorgon! Jag är så trött så jag vet inte vad och min stackars mamma är sjukling idag, så hon får ligga hemma och vila, gött för henne tycker jag allt. Pappa är sjuk också, men han jobbar på han, starkt jobbat! Och jag som började hela skiten känner att jag börjar få det igen! Hell no! Jag vill inte ha det igen, en vecka räcker gott och väl för mig!

Regnar gör det idag, piss mycket också för den delen, jag vill inte, orkar inte. Men idag kommer i få träffa på en höna iallafall, dem är lite coola med sina huvuden, men något läskiga!

Jag ska pilla lite i Photoshop nu, och leka nörd. Har inget att göra på morgonen, onödigt tidigt jag vaknade kan man väl säga, men har har ju duschat också!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0