Kablaam!

Godmorgon! Igår när jag och pappa var i stallet sent på kvällen så paratde vi med Putte ett tag, ett mycket långt tag för att vara exakt. Och då pratade vi om att Anette, en i stallet, hade somnat och kört av vägen. Och om allt och ingenting faktiskt. Och lite strunt om deras grannar och lite sådant. Inget elakt, bara lite roliga saker.

Nu sitter jag på datakunskapen och har ingenting att göra, så jag sitter här och kollar runt på lite hemsidor, bilddagboken, iloveim (msn) och bloggen. Ingenting mer, de flesta här inne gör klart sina prov, förutom Ebba, hon sitter på facebook den busen.

Nu ska jag göra lite andra grejor än bloggen!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0