Gratis bloggdesigner!

Goddagens! Nu har jag gjort lite gratis blogg designer, tre stycken för att vara exakt. Dessa är i olika storlekar, det står under bilderna vad för storlek dem är. Även om dem inte syns helt så ska ni veta att när ni högerklickar på dem, och sparar bilden som... så kommer den att få sin normala storlek!
Kommentera gärna om ni tagit så jag får se, tack!


Storlek: 8OOx3OOpx.


Storlek: 6OOx2OOpx.


Storlek: 65Ox2OOpx.

/J

Julia

Jah XD

Nikon D60 :)

Ska fixa en "meny" där ajg har skrivit om mej själv och min kamera (A)

2009-05-08 | 16:23:54 | http://ecliipse.blogg.se/
Anonym

fint!:=

2009-05-12 | 19:37:48 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0