Gamla blogginlägg, riktigt kul att läsa.

jag läste lite gamla blogginlägg igår, från januari till april, lite kul att läsa då det inte såg ut som att jag skrivit det. Men det var iallafall roligt, jag skriver bra! Haha!

Idag ska jag sola, på framsidan eller baksidan, ska också passa lilla vovven Enzo för min syster ska jobba, men som tur är så ska lille vovven komma hit, så jag slipper åka iväg någonstans. Grannen kommer säkert vilja leka med honom, hon är lite jobbig, faktiskt, hur elak jag än nu låter. Men lite jobbigt är det när hon hela tiden, även om det är varmt och han är trött, leker med honom.

Nu ska jag fixa mig, för syster kommer snart.

/J

Cassandra

Sv: haha yey!! Lycka!

2009-05-30 | 14:38:18 | http://windsofchange.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0