Foto?

Godmorgon! Ja jag vet att klockan är halv ett, jag vet också att det inte är morgon längre, men för mig är det detta! Jag är sämst på att vakna på mornarna. Hur som helst, sista dagen hemma för mig, för imorgon ska jag till praon och sova där i fem hela dagar, eller, det blir fyra nätter iallafall. Men som tur var får jag låna pappalillas (ja det ska sitta ihop!) bärbara data, så förhoppningsvis har dem internet där uppe jag kan låna, annars blir det bajjamajja för mig.

Jag ska försöka ta med kameran när jag ska till stallet idag och lämna sovgrejerna, ska nog försöka få lite finfina bilder på hästar och natur. Ska nu innan mamma och pappa kommer tillbaka från stallet försöka byta blogg-design till någon ICKE animerisk kanske? Vi får se, vi får se.

Jag har så tråkiga dagar ändå, inga vänner, alla överger mig bara sådär, och igår när jag faktiskt gick med på att bada med Lovisa när hon frågade mig ett x antal gånger, så ville hon inte längre utan gick sin väg bara sådär. Jahapp liksom. Jaja, sånt är livet när vännerna inte orkar vänta när jag är i stallet, otacksamma. Hehe!

Och ni behöver inte överskriva mina gränser med att skriva SÅ himla mycket kommentarer! Ta det lite lugnt i skrivandet va! :O För et som inte fattar, så var detta en total ironi..

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0