En timmes lektion, efter skolan några timmars shoppande med Loppan!

Goddagens/Godkväll! Idag hade vi endast en lektion, i en timme, trevligt men tråkigt, var inte så många i skolan idag. Men efter skolan åkte jag spårvagn till centralen med Ebba, men insåg då att jag nyss missat tåget så jag drog mitt till Nordstan och köpte mig en grej. Sedan smsade jag Ebba och frågade var hon var. Hon ringde mig och vi möttes inne på Kicks. Jag fick mig köpt ett nytt puder, från Maybelline, Dream Mat Powder, blev det för min del. Sedan shoppade jag och Ebba loss. Vi gick till Arkaden, där köpte vi inne på Gina Tricot tre par trosor var, underbart snygga och två bikiniöverdelar köpte jag och en helsvart underdel. Och sedan gick vi till Kaphal, där köpte jag mig en orange tröja.

Min dag idag, kortfattat.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0