26O:e inlägget.

Idag var jag i stallet, praoade då som vi gör nu. Två veckor kvar. Egentligen skulle jag ju sovit hos Agneta, men jag orkade verkligen inte, ska slappa hemma, vara sur för att mamma och pappa åkte till Cypern utan mig i en vecka, bajskorvar! Men men, min tur nästa resa.
Mina söta systrar kom på besök nyss med Enzo, men Emelie åkte nyss och det blev bara Malin, jag och Enzo kvar, men nu åker Malin och Enzo till Hanna, Malins kompis. Tjolahopp var komplicerat! Haha!

Men nu ska jag se lite på Tyra show 8) *Geek!*

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0