Well, well.

Godmorgon! *gäsp!* Jag är hur trött som helst nu, kan inte hjälpa det. Men det är ju för tusan 8 på morgonen, mitt egna fel att jag gick upp den här tiden idag, jag vill ha tid på mig att fixa mig + att jag måste platta håret som är helt fucked up!

Nu sitter jag här, helt vit i ansiktet av en kräm som jag snart ska gå in på toaletten och ta bort. Sedan ska jag platta håret så att det är klart, sedan sminka mig. Kläder såklart! Det behöver man. Får gå på byxjakt eftersom Zally förstörde mina byxor med lera igår.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0