Tjäna pengar på att koda bloggar och göra layouter?

Godmorgon på er! Sitter nu på datorkunskap, tyvärr kan vi väl säga, det är mer än bara tråkigt! Man DÖR!

Jag funderade på en grej, tänk om jag blir värsta bra på att koda och göra layouter till folk, skulle man kunna kräva pengar av dem då om det är någon som gillar mina kodningar och layouter? Varför inte menar jag! Då skulle ju alla tjäna på det, jag skulle fått pengar som jag sedan sparar eller köper godis för, och ni andra får ju en fin layout att ha ett tag tills ni vill ha en ny. Men jag tror jag bör få min blogg lite mer "känd" om man säger det så. Har ju inte ens 4 besökare varje dag. Varför?! Jag ska skriva till folk och göra reklam som en ass!

Men nu orkar jag inte skriva mer, med andra ord, har brist på fantasi!

/J



shannon

hahah vadå godis :D

2009-03-13 | 19:00:55 | http://ladydelish.blogg.se/
Stina

Snälla, kan du hjälpa mig med min blogg! Göra en Layout till mig! Gratis. Då kan du ju skriva att du gjort den, och då så besöker folk din blogg för dem tycker min Layout (eller vad det nu heter)är väldigt fin. Och då börjar ju det bli poppis och då kan du ju ta betalt. Och tjäna pengar.

2009-03-15 | 18:02:08 | http://flickaah.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0