Tagalog!

Godkväll! Julia ska nu börja vara flitig och lära sig lite filippinska! Jag ska bli bra, eller jag ska inte prata det så mycket, ska mest förstå vad folket säger, med folket så menar jag dem hos Maemark och dem!  Kan lite nu, så vi får se vart detta leder!

/J

Gustav

fin blogg! om du har lust så kolla gärna in på min FOTOblogg, lite roligt att den snart når topplistan

: ).

www.gustavzetterlund.webblogg.se

2009-03-12 | 23:01:27 | http://gustavzetterlund.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0