Sovmorn'!

Godmorgon! Caknade halv nio idag, snoozade kanske fem gånger när mobilen ringde kloclan åtta. Åtta, varför gå upp då? Har ju en onödig sovmorgon till 13:2O, ja jag tycker faktiskt att det är onödigt att ha sovmorgon till den tiden! Då kunde vi  ju likagärna skippat hela dan i skolan, eller flyttat samhällskunskapen så att vi började tidigare, surt. Så nu börjar jag 13:2O och slutar 14:5O (tror jag). ONÖDIGT! Åka dit, sitta vid datorerna, inte göra ett piss för jag fattar inte var vi håller på med där, sedan hem. Kul... NÅÅT!

Nu sitter jag iallafall i underkläder framför datorn och skriver (tihihi, bus!). Ska snart byta om, så snart jag skrivit klart detta faktiskt.

På lördag smäller det! Då kommer jag äntligen få träffa Makky igen! Bästaste, älskade älsklingen! (haha) Vi kan köpa gitarr han och jag på måndagen på lovet, hoppas så fan att affären är öppen då så jag kan få min gitarr! Han ska hänga med för att välja ut åt mig, så det så!

Nej, nu ska jag nog fixa mig, lite långsamt. Sedan ska jag slappa sönder, och försöka skaka ut lite pengar från pappas spargris med en massa tior i (seriöst, jag ska göra det). Jag behöver lite pengar till Ebba, en tia faktiskt.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0