Sovmorgon!

Godmorgon! Ja, nu har jag sovmorgon idag, har det varje tisdag och det är härligt! Har nu lite mer tid på mig att fixa mig själv, så jag slipper stressa så jättemycket som jag annars gör.

När jag drog upp mina persienner idag och tittade ut, så var det vitt ute! Första tanken som slog mig var snö. Inte snö igen! Det ska vara vår nu! Men sedan efter lite mer grubblande så tittade jag upp mot himlen, det var ju inte mycket moln, blå himmel, det ser kallt ute. Kanske bara är frost. FÖrhoppningsvis så är det bara frost! Och nu såg jag att mamma innan hon gått till jobbet idag så har hon kollat om det var snö eller inte genom att ta snö från utebordet vi har på framsidan. Hon är lite rolig hon!

Nu ska jag fixa mig lite, sminka och kläder. Trevligt! Sedan ska jag göra frukost till mig själv, det är jag duktig på också.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0