Sjukt trött.

God eftermiddag! Red ju lektion idag som jag nämnde. Jag ska säga att jag inte tagit i så mycket i träningen på länge med honom! Det känns fortfrande en svidande känsla i fingrarna, kommer nog få en hel del blåsor på dem så småningom. Men sånt får man tåla när man har en jätteduktig häst som nu kan tölta som en prins! Snart som en kung. Vi får hoppas på det iallafall.

Jag ska nog försöka att ta tag i mitt liv lite mer nu! Umgås med folk, vara ute, ha kul. Jag kan ju för tusan inte sitta vid datorn varje dag och hoppas på att Makky ska logga in så att vi kan prata en liten stund. Jag stör mig på mig själv. Och nu, när jag tittar runt i mitt rum, det är så stökigt så jag vet inte vad! Jag ska börja städa det, det är tråkigt, men jag måste verkligen! Jag ska vara duktig och vänta som en duktig tjej i dessa få veckor som är kvar nu innan Makky kommer hit, I'm so excited! Haha! Jag gjorde föresten en layout till en tjej igår, http://sophialille.blogg.se/ duktig jag känner mig!

/J



ebbapebba

Ska vi ta tag i våra liv tillsammans?? ;p

2009-03-15 | 20:33:31 | http://bobster.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0