Rätten!

Tjenare! Idag var vi vid rätten, eller hur säger man? På rätten, i rätten. I rätten, det lät bäst om man säger det för sig själv. Var där med klassen, på samhällskunskapen. Det var, segt. Vi skulle kollat på en misshandels grej, men den blev inställd, för andra gången sa dem, så vi ba jahopp, så tänkte vi vara med på en olaga hot, men det var fullt. Så fuck it! Vi drog, för man fick, säger vi. Så Shannon åkte hem, jag och Ebba gick till Nordstan, och jag hittade min klänning på Monsoon!! Den är kvar! Den är ett måste att köpa, även om den kostar 7OOspänn *LedsenMin*...

Well, idag kommer pappsen hem från det tyska landet, trevligt. Hoppas då inte han har med sig godis till mig, för dem har bara äckligt godis i det tyska landet, säkert. Skulle då inte förvåna mig.

På tåget hem idag, gissa vad jag såg? Jo en kille med tofsar på benen, ena benet med svarta och andra med vita, SUCK! Jävla "partille-Johnny"-stilen! Vi hatar den! We will kill it with our kitchen knifes, in their legs, in their eyes, in their motherfucking asses! Eller något.

Inga vofflor idag, så nu är jag ledsen, det är ju våffeldagen! Jag vill ha våfflor! Men fick besök av Stisse/Stefan, våran föredetta granne, han är jättegosig! Han är så mysig för han kramas alltid när vi ses! Han är som en kompis för mig, rolig, snäll, kramgo! Han kan också spela gitarr och sjunga, det är ett plus i kanten!

Well, nu är det inte många dagar kvar tills lov och Maemark och gitarr! Mycket händer här med mig i mitt liv nu. Eller ah..

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0