Otursmorgonen nr 1?

Tjena! Sitter i skolan, missade första lektionen pga slarv av klantiga mig! Glömde då jag bytte jacka att lägga mitt busskort i min andra jacka. Klant, klant! Så missade då sällskapsdjur. Men, vad ska man göra när tågen går långt emellan? Men nu sitter jag (tyvärr) på samhälls lektion.

Fick lite konstiga, mysko sms av Makky förut. Han skrev typ "I will kill the bastard", bland annat det. Och en del konstiga grejer "I will die" "huhu" och lite sådant konstigt. Men, jag klandrar honom inte, han ska opereras idag, tänderna. Mer säger jag inte. Så han fick tabletter eller någonting, så smsar han mig! Haha!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0