Maktkänsla.

Tjenare! Ja, nu är det vår här i Göteborg! Det är det härligaste. Det börjar blomma nu på gräsmattan, knoppar av blommor! Härligt, härligt!

Att man kan få en sån stor känsla av makt när man går från tåget bara. Eller, man möter en hjord av fjortisar som tar upp hela vägen, man går med självsäkra steg själv, tar upp huvudet och bara går, rakt in. Vilken känsla när hela hjorden delar på sig för en. Då går man med huvudet högt hela vägen hem. Eller, det skulle jag gjort om det inte skulle blåst något så förbannat mycket!

Nu ska jag sätta mig och pilla i Photoshop!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0