Lifehouse - You and me.

Godmorgon! Lyssnar på go musik nu, Lifehouse. Underbar låt. Här är lite "lyrics". :)

Cause it's you and me
And all other people with nothing to do
Nothing to lose
And it's you and me
And all other people
And I don't know why
I can't take my eyes of from you.

I really love it! Den bästa låten från dem, eller bästa lugna låten, sedan har dem ju gjort en hel del. Men nu ska jag träna mig själv. Ett annat språk, ni kan nog lista ut vilket. Ska försöka iallafall att träna någon gång varje dag. Men med mig själv först. Det blir lättare så! Att det kan vara så kul att lära sig ett annat språk ändå. Det tyckte jag inte om spanska, spanska sucks man!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0