Kaos?

Godkväll! Tja, mitt liv är inte precis alla flickors dröm om man säger det så. Det går lite i kras då och då, men jag blir alltid lika glad då jag är i stallet som vanligt. Lite knäppt eftersom jag psykiskt inte mår bra. Fysiskt ska vi inte tala om, men nu skriver jag inte om det!

Nu verkar det som att Makky vill ha ett "break" i vårat förhållande för han behöver tid att tänka, tänka på vad?! Om han ska "behålla" mig i hans liv eller inte? Jag fattar inte, jag tänker inte ens skriva det han sa till mig, jag vill inte sjunka så lågt att jag skriver det han skrev till mig, det får bli min egna lilla hemlighet.

Han skickade ett röstklipp till mig igår iallafall, till mobilen, eftersom han inte vill prata i telefon med mig nu på några veckor så får jag väl nöja mig med ett, inte så roligt röstklipp. Och kanske sysselsätta mig med att försöka lappa ihop mitt egna liv? Vilket kan ta längre tid än bara några veckor. Men jag orkar inte lappa ihop ett liv som varit så perfekt som förut, och det var faktiskt tack vare Makky. Jag blev hur glad som helst innan då han ringde mig, nu har han aldrig pengar på mobilen, mig gör det ingenting att han inte har det, så han  kan inte ringa mig. Men det gör som sagt ingenting!

Var i stallet idag på tal om någonting helt annat! Red inte eftersom jag red så pass hårt igår med honom. Men jag fick rida en annan häst, en större häst, ett svenskt halvblod vid namn Täppas med andra ord. Han är stor den hästen, det ska ni veta! Kändes som jag satt på en giraff eller liknande. Travade med honom (joggade för er som inte vet vad trav är, eller sprang) och det kändes som att jag flög fram! Skumpigt var det också.

Skoltrött är man för den delen också! Herregud vad allt kommer så plötsligt! Allt negativt på en och samma gång! Makky vill ta paus i vårat förhållande(?), skoltrött, trött i största allmänhet, livet faller isär, tappat kontakten med kompisarna.. Fy! Så här kan jag inte ha det mer! Och vad ska jag göra nu på kvällarna när Makky inte vill prata? Sova? Skulle inte tro det! Får väl sitta i mörkret för mig själv och glo.

/J

ebbapebba

<3

2009-03-16 | 18:44:45 | http://bobster.blogg.se/
Stina

Hej! Kan du göra en gratis bloggdesign till mig, eller inte?

2009-03-16 | 22:29:53 | http://http:flickaah.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0