Julia vill hem och sova nu...

Tjenus! Ja jag vill hem! Nu, genast, på momangen! Orkar inte vara i skolan mer idag. Är för skoltrött redan nu. Och det är inte mitt fel att jag är skoltrött, det är bara sås om jag är. Trött, as hell!

Har iallafall kommit på vad för modell jag ska ha på min gitarr jag ska köpa. En Ibanez, låter som en hundras. Kommer inte köpa gitarren fören i april då Maemark, FÖRLÅT! Jag menar, Mac ska hjälpa mig att köpa. Eller att hitta en bra. Får väl bli en med stålsträngar, kommer dö. Men jag ska lätt bli så bra jag kan och vill inte spela som vi gjorde i skolan, ner, ner, ner. Om ni fattar. Man har t ex D ackord och så drar man handen ner på strängarna 4 gånger, sedan byter man och gör samma sak. Tröttsamt! Jag vill spela bra, och som tur var har jag en spelberoende granne som nu ska gå över från vanlig gitarr till en elgitarr, men han spelar nog båda.

Tur att man har en snäll granne som kan hjälpa en då ens kille (som spelar gitarr som en GUD!) inte kan hjälpa en så länge, mest i en vecka tyvärr... Eller mindre, eftersom jag inte ens köpt gitarren ännu, det får jag göra i april då jag fått mina money! Eller cookies!

Har samhäll just nu, vi gör verkligen INGENTING! Jag vet inte vad felet är på läraren vi har. Han ghar skrivit lite skit på datorn men har inte sagt att vi ska lyssna och så han viusar vad vi ska göra. Jag hatar honom! Förut gillade jag iallafall samhäll lite, med läraren vi hade då, Anna Frid. Hon var BÄST! Verkligen B Ä S T!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0