Jobbet väntar!

Godkväll! Yes, nu skriver jag igen! Jag är bäst för nu skriver jag allt mer! Jag ska jobba imorgon, på JoyBoy i Mölndalsbro, eller, ska gå runt utomhus och dela ut rabattkuponger. Kul, för jag får ju money för det! Är pank as hell!



Makky har köpt ny telefon, en Nokia touch grej, som alla har. Den är typ, as stor! Säkert Storfots telefon som han snott, det sa jag till honom. Den kostade tre och fem eller något (3.5OOkr för er som inte fattar). Rika människa! Jag är pank, får inte använda de ett och nio jag har, eftersom dem ska jag ha till gitarren. Så kommer han där, "Jag har köpt ny telefon", svin! Haha! Nej skojade bara, han är inget svin.

Hur som helst, idag, glömde att berätta, så hade vi svenska. Vi skulle jobba i grupper om 2 och två. Självklart får lilla jag vara tillsammans (jobba ihop med en) som jag inte gillar alls, han är snusk, ja, den enda killen i klassen fick jag jobba med. Kul, not! Vi skulle skriva någon dialog om kärlek och "spela" upp den för klassen. Våran var enkel. Såhär gick den:

Tim: Vad tycker du om förälskelse?
Jag: Det är mycket svartsjuka när man är förälskad.
Tim: Tycker du romantik är attraktivt?
Jag: Ja, det tycker jag.

Enkel, eller hur? Alltså, det skulle vara en dialog med kärleksord. Och jag! Nu ska ni få höra, jag, den som har minst självförtroende i hela världen, jag gick frivilligt upp på "scen". Det folket, det kallas SJÄLVFÖRTROENDE som går uppåt!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0