In love!

Tjena! Är lite kär i olika saker här nu då! Det komemr att bli en del shoppandes när jag har pengar till det, jag, Ebba och Shannon ska dra runt i stan, shoppa sönder. Vi alla kommer bli PANKA as hell! Och jag hittade tyvärr inte hemsidan till affären Monsoon, någon som kan den? Dessa saker här under är från BikBok, snygga grejer ska ni veta!

sdgsdgsdgs
249 :-                                           199 :-
asdh
399 :-                                           299 :-
/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0