Hoy!

Tjenare! Kumusta ka? ;) Haha! Det vet ni inte vad det betyder! Synd för er, jag tänker inte heller säga.

Ja jag börjar lära mig mer och mer tagalog för dagen, skrivit lite med min älskade pojkvän Mac i sms, och kollat lite hemsidor och etc.

Well, today is my lucky day? Jag räknade som ett as på matten, vilket gick också MYCKET bra för mig! 11tal på 2O minuter eller liknande, det ni! Sedan var jag duktig på svenskan och översatte refrängen på Uncle Kracker - Follow me. Duktig jag är! Och varit i stallet sedan 3 tiden, kanske 2, till klockan halv 7, eller 7 menar jag. Ett antal timmar!

Nu ska jag dricka cola, äta godis och chips, se på tv. Kanske Black Christmas igen. För tittade inte så noga förra gången. Vi kör på skräckiskväll idag!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0