Host! Prosit! Snora!

Godkväll! Min dag har bestått av hostningar, snoringar och nysningar. Men sånt är väl livet, ska övertala mina dumma föräldrar att inte vara med på gympan imorgon på morgonen, varför ska jag vara med då jag anstränger mig så får jag värsta hostattacken?

Var i stallet idag, tog lite kort på min häst, med mobilen tyvärr. Men dem blev finfina på älsklingen! och för er som undrar så JA, det är en gris i bakgrunden!

Ljúfur Ljúfur Ljúfur

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0