Hilarious!

Tjena! Well, ikväll körde jag BIL! Jag säger bara OH MY FUCKIN' GOD! Jag suger på att köra bil, släpp inte ut mig på vägarna än xD

Körde på K-Centers parkering, runt, runt, runt, kärring-stopp lite då och då, en pappa satt bredvid och skällde på mig(även om han inte behövde göra det), jag säger det sammanfattande såhär: KHJBFHSHGFASHGF!! Så bra gick det för mig haha!

Min dator är krånglig, ska ni veta! Ska rensa en hel del bilder så snart som möjligt eftersom jag nog har en del förmånga, kanske en.. 5OOSt för många bilder!

Nu ska jag inte göra myccket mer för ikväll.. Jag vill verkligen prata med Maemark i telefon, men vill han inte så vill han inte, inte mycket mer jag kan göra åt den saken, även om jag VERKLIGEN vill...

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0