Härnösand i sommar?

Godmorgon! Även om klockan är över 12 så säger jag godmorgon. Hur som helst, idag är sista anmälningsdagen för att få sommarjobb i Härnösand, jag har redan skickat in, så förhoppningsvis kommer jag få ett! Jag hoppas det något så extremt! Jag kommer att bli pank snart, igen. Har pengar nu, fast dem sparar jag till gitarr, så när jag köpt den måste jag spara igen eftersom jag ska till Härnösand igen, snart *Fniss*. Sedan ska jag dit igen så där bli jag ännu mera pank! Sedan får jag se om jag ska dit igen eller stanna där sista gången jag åker dit i Juni, eftersom SOMMARJOBB! Hoppas jag får jobb på Härnösands Ridklubb, det är närmare Makky!

Nu ska jag iallafal fixa mig, och dra snabbt iväg till stallet och ge hästarna lunch!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0