Går på "knark"..

Tjena! Nej, riktigt knark går jag inte på! Men lite birthcontrolpills, om ni fattar grejen. Förhoppningsvis ska det inte vara så smärtsamt att ta sig igenom detta med pillerna, men det märker vi ju snart. Ska hålla mitt humör i styr, kontroll så att säga. Mår bra hittills, tog det första klockan 4, eller kvart i 4. Så det går bra hittills! Förhoppningsvis så försvinner den djävulska mensen så jag slipper den! Då säger vi tjuhu!

Nu ska jag sjunga lite, se på Cops, well.. Sen har jag inget mer att göra...

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0