Fixelifix!

Tjena! Det får bli ett snabbt inlägg nu så skyll inte på mig om det står något konstigt ord, snabbt får det bli eftersom jag måste verkligen fixa mig innan skolan! Ingen hårdag idag så jag skiter i att fixa håret ordentligt, ett eller två borst-tag genom det och ett diadem funkar skitbra!

Är försyld fortfarande, nu blir det andra "utbrytningen" för min dumma försyldningar, jag har alltid två korta! En kort först sedan försvinner den för ett tag, sedan kommer den tillbaka och blir en till. I hate it so badly! Så tack vare det slipper jag gympan *LerAssHell*! Det är lite skönt faktiskt.

Snacka om att jag blev sur i morse när jag vaknade och trodde att det var lördag eller lov! Sedan kom jag på att det BARA är torsdag! Gaah! Jag trodde ändå att det skulle vara fredag eller lördag eller lov då! Sur sur sur!

Ska nu fixa klart mig själv, och nu har päronen dragit ifrån mig! Jävla nissar! Fast dem är ju i grannlandet, så det är lugnt! Danmark med andra ord, luffsisar xD Mina syrror kommer att hälsa på mig då och då, BÅDA TVÅ! Jävla gaah! Men det är kul för dem är så söta så! :D Emelie är kort och beter sig som en vuxen, Malin är längre och beter sig som ett barn, det är kul!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0