En nörd som dreglar, usch!

Goddag! Snart ska jag och min kära mor åka till stallet, jag ska rida idag, första gången på länge känns det som, även om det var förra veckan! Nu har hans hovar blivit fixade också, så nu har han inte längre Kalle Anka fötter som han hade innan! :O

Tänk vad nördar är äckliga, att dem inte ens märker att det är dreggel på deras hakor.. Anledningen till att jag tar upp detta är för att jag såg en på tåget idag som hade mycket dreggel på hakan! Usch usch usch!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0