En kväll av hostningar, huvudont och massa massa mer!

Godkväll! Ska inte skriva mycket nu eftersom jag måste stänga av datorn. Men jag red lektion idag(dumt val av mig). Det tog mycket på mina krafter och jag blev snabbt trött. Orkade inte vara kvick i händerna eller halvhalterna så det gick si sådär. Men jag ska nu iallafall kolla lite på tv, och förhoppningsvis finns det något bra. Och så ska jag prata i telefonen med min älskade pojkvän!

Är fortfarande inte kry och jag hoppas på ett stort utbrott i försyldningen imorgon så jag slipper skolan!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0