Deprimerad upp till MAX.

Hej! Ja, Julia har nu infört sin deprimerade tid. Jag känner mig helt.. Borta i huvudet numera. Det känns så meningslöst alltihop. Känns inte som min älskade pojkvän älskar mig mer, jag gör det, men han..? Tveksamt. Klart att jag litar på honom, jag måste nog sluta lita på min dumma hjärna istället och gå på magkänslan, för den har oftast rätt.

Igår kväll somnade han då vi pratade.. Igen.. Tredje gången gillt. Wuhu, kul för mig som satt och slösade pengar på att han skulle sova. Jag köpte 3OOspänn till mobilen för ett litet litet tag sedan.. Vet ni hur mycket jag har nu? jag har 192,45kr. Och det har jag spenderat på en bra sak, såklart! Men igår kväll.. Nej! Ingen bra sak. Det var rent av slöseri. Visst, det är billigt, för mig iallafall eftersom jag har Telia Refill Kväll och Helg. Det är billigt för mig då. Men hade 2O2 kr innan jag ringde honom, som jag sa, det är billigt men ändå. Han SOMNADE! Igen, men asså, skit samma. Älskar han ändå! Jag gör faktiskt det.

Ren fakta, när folk retar mig för att jag har en kille som inte är från sverige, det är inte kul för mig. Jag blir sårad! Men folk fattar nog inte det, alla tror jag är en svans, hänger efter för jag inte har något bättre för mig. Visst, jag kanske är en svans. Men bara för jag aldrig har haft "riktiga" vänner i skolan. Aldrig, känns inte så iallafall. Visst, i 9:an hade jag det! Men jag sågs nog som en svans där iallafall.

Hur ska jag göra? Jag är deprimerad, jag vet inte varför. Jag tror att det är på grund av p-piller. Men vad vet jag! Men jag tror det, är inte van vid dem än. + att jag har min en veckas problem (mens). Fy fan..

Btw, misshandlad till 5% idag!
HAHAHAHAHAHAHAHHAA

/J

ebbapebba

Jag hoppas inte du känner dig som en svans med oss, då får du smisk, tösa lilla. Och om du blir ledsen när jag kallar Maemark kines, säg till i så fall. Förlåt, det är inte ok.



<3

2009-03-15 | 14:44:51 | http://bobster.blogg.se/
Maja

Julia, du var INTE en svans i nian!! Vi tycker om dig, det gör vi fortfarande. Du får inte säga så.

Stor kram och massa kärlek.

2009-03-16 | 18:44:16 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0