Datorkunskap med nöd och näppe!

Godmorgon! Sitter på datorkunskap nu, det är förjävligt ska ni veta. Mig hatar det något så extremt! Ska skriva ut en text snart som jag ska ha på svenskan och översätta. Det ska väl bli.. Kul?

Igår var jag i stallet, som jag skrev. Red lektion med min lilla polle, det gick mindre bra. Eftersom Emelies medryttare (en som tar hand om hästen och rider honom) red innan mig så blev det piess! Han var pissed off på mig! Han drog sig mot utgången hela tiden, men lite tölt och trav, och galopp faktiskt fick vi fram på honom. Hade lektion för Frida H då, första gången på ett tag. Härligt att det var hon för hon vet att jag gör mina hjälper väldigt "osynligt" för blotta ögat, medan Frida K tror att jag inte gör någonting haha! Så hon "tjatar" hela tiden om att jag måste göra små halvhalter, vilket jag gör, och jag kan inte göra det tydligare än vad jag redan gör, om jag gör det tydligare blir det för mycket.

Nu ska jag spela Bubble Shooter, vilket vi egentligen inte får göra, är ju klar med PowerPoint grejerna, så varför inte unna sig själv lite spelande?

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0