Dagens nöje..?

Goddag! Sitter nu på svenskan, i en datasal och skriver om ledarhundar/blindhundar. Det är väl, mindre roligt kan man säga. Skriver lite med Makky, och det gör det hela mycket roligare!

Jag ska nog till stallet idag igen, rida lite. kanske träna tölten som jag gjorde igår, och det gick super! Min häst har blivit en stor häst snart! Jag älskar den hästen, så glad över att det blev just han som blev min häst efter Drópi.

Nu ska jag nog fortsätta att skriva om dessa hundar, vet inte hur jag ska skriva, men kan alltid försöka! Arbetar i en grupp av 4; jag, Moa, Emmy och Frida J.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0