Att en liten stund kan kännas som en evighet.

Godmorgon! Ah, jag tycker det är morgon vid halv 12 iallafall. Eftersom jag vaknade nyss. Jag får skärpa mig, igen! Har inte skrivit blogginlägg på ett tag, och då har mina besökare farit åt pipsvängen!

Igår var jag hos Anton L, en kille i min före detta klass (8-9x) tillsammans med Malin, Sanna, Maja, Olle, Alf, Per, Blomqvist, Tobias, jag och Anton L då. Det vanliga gänget + Olle och Alf (Dem brukar inte umgås med oss annars, men denna gången gjorde dem detta). När vi kom dit, jag och Malin kom lite senare än de andra, så var det paj. Jag åt dock ingenting eftersom jag inte ens var hungrig. Dem pratade om sin skola (Elof Lindälv) och jag kände mig utanför, härlig start! Sedan gick vi upp och skulle spela SingStar, jag ville faktiskt inte vara med först så jag satt och lyssnade och tittade på hur dem sjöng. Sedan fick jag en sockerkick och skrattade lite, ytterst lite. Och så fick jag lägga till lite flummattentat, hehe. SingStar hängde sig, så det var där det började bli lite segt faktiskt. Så vi gick ner och åt efterrätt, jag också även om jag inte åt maten.

Sedan var det SingStar igen, ännu en gång, jag fick inte vara med och denna gången ville jag vara med. Men, men. Så jag satt på en fotpall, själv. Sedan fick jag nog när dem spelade Abba SingStar så jag reste på mig och sa "Hejdå!". SÅ gick jag ner, tog på mig skorna. Sedan hörde jag att Daniel passade på att säga hejdå han också, så vi gick båda hem. Eftersom han skulle upp och spela match tidigt imorgon, synd för dig hörru! Så vi gick hem tillsammans, eftersom han bor åt samma håll som mig, fast han sänger av tidigare och går över bron.

Det var min kväll, seg, rolig, seg och sedan helt enkelt.. Tråkig!

Nu ska jag nog äta frukost. Eller någonting. Helt seg idag, vaknade tre gånger på samma morgon! God damn it!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0