Veterinärmottagningen Kusthöjden

Näst sista dagen för mig nu, ändå lite skönt, men jag har kommit in i arbetet så pass bra nu så jag vet vad som ska göras. Förhoppningsvis så har min "lärling" förstått någonting av det jag sagt och visat. Men sedan har hon ju sin kusin där som hon kan fråga om hjälp.

Snart ska jag åka, ska få skjuts av Nardie idag, eller förlåt. Nards, eller vad fasen han vill bli kallad. Klockan tickar och jag blir uttråkad av att sitta vid datorn så här länge, inte länge men.. Ett tag iallafall! Ingen lunch kommer att ätas idag, utan lite fika då och då under dagen så kommer jag nog klara mig fint, tar nog med mig mina goda godisar också, funnit mig en ny favorit, men börjar tröttna på dem redan.

Anledningen till att jag skriver såpass dåligt nu för tiden, alltså inte mycket, är för att jag vill spendera den mesta tiden med min fina pojke.

/J

Cassandra

har maenard körkort?? :O



SV: Ah det är då jag åker hem :P

2009-07-19 | 12:20:36 | http://windsofchange.blogg.se/
Cassandra

SV: Du skrev att han hade hämtat dig :P

2009-07-20 | 23:24:30 | http://windsofchange.blogg.se/
Cassandra

oops, jaha xD

2009-07-23 | 19:06:20 | http://windsofchange.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0