Trallux, det är mitt ord.

Ja, nu är det tredje dagen på jobbet idag, kommer att städa idag, städa toaletter YIPPE... Inte.. Tjejen jag jobbar med är snäll, hon Lina, men hennes skratt fortfarande! SNARK!

Mitt hår är plattat och klart och sminkat mig också, svårt att dölja märkerna som Makky gjort, gris! Men, sånt är livet när man har pojkvän. Ska snart åka, jag vill ha något namnam Men godis har jag, och det ska jag ta med mig, mohahaha! Men jag vill ha en frukt.. :'(

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0