The first day, on the second week, the week after the first week, and the week before the last week

Ja, jobba, jobba, jobba idag. Ska snart gå.. Tror jag, förra gången jag gick så gick jag på 3O minuter, nu vet jag inte. Så.. Jag får se när jag går.. Kanske 2O i? Eller.. Halv? Vi får se som sagt, nu är jag inne på min andra vecka iallafall och det är snart min sista, då ska jag visa någon tjej vid namn Linda runt, herrejävlar, det kommer inte att gå bra för jag vet inte mycket själv.

Har ätit frukost iallafall, jag är duktig, och jag ska ta med mig mat idag till jobbet, tror jag.. Om jag inte äter innan jag går.. Innan eller under tiden? Jag vet inte.. Menmen, nu har jag brist på fantasi på att skriva något här.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0