Sista veckan.

Yeap, sista veckan på jobbet idag, lite härligt ändå. Det kommer som jag säkert skrivit innan en tjej idag som ska börja jobba denna veckan, jag ska visa henne runt mm. Jag kommer väl bara svabla mig igeom allting xD

Men nu ska jag snart dra, så PUSSSS xD

/J

Cassandra

SV: Jag är i GBG :D Kommer hem igen runt 24-27 juli, har inte beställt hembiljett än (A) hur länge blir du kvar i Norrland? ^^



P.S. haha det var en som heter Madelene :P

2009-07-14 | 23:08:14 | http://windsofchange.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0