Haha.....ha!

Hemma men inget skrivet i bloggen på evigheter, snäll jag är va? Men skit samma, jag är med min älskade pojkvän, kommer vara det tills på söndag, vill inte skriva hur många dagar för det är hemskt! Snacka om att jag kommer att sakna honom, så JÄVLA mycket! Kommer inte träffa honom förrän i oktober... Då ska vi till Stockholm och se på Green Day tillsammans, trevligt, + hans bror, vi ska bo på hotel, tror jag!

Nu ska jag ner och äta iallafall, om filuren framför min tv och playstation ska göra det, vet jag inte. SKIT I DET! :)

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0