Ungdomsmottagningen idag!

Hej! Idag var skoldan rätt soft, för mig iallafall, blev lite försenad till skolan eftersom jag var i Kållered och skaffade mig lite P-piller. Trevligt trevligt, tog också något många kondomer från henne tanten där, sånt är livet när man jobbar där. Vi säger, HA HA till det. 

Var i stallet idag också, red inte eftersom idag har Frida K hand om min lilla häst, hon ska träna honom denna månaden, tölten. Vi får hoppas att det går bra!

Fotade lite idag också, mest för skoj skull, på toaletten eftersom där inne är det rätt så mjukt ljus, jag gillar det. Blev också klar med min... Grej idag. Så nu ska jag inte göra något sådant på ett himlans tag!

ggg nfj sdfg asf dsg saf sdgf
Klicka på bilderna för att förstora!

Det är endast 6 dagar kvar nu!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0