Torsdagen 12/2!

Tjolahopp! Det är nu 1O dagar kvar tills jag fyller 17 år. Lite roligt ändå, vet vad jag kommer att få i present, en mobil. Sedan efter jag fått den så kommer det bli som vilken vanlig dag som helst, fast med tårta. 

Är fortfarande i Härnösand men har tillgång till datorn i en.. begränsad tid för min del eftersom det inte är min data så tycker jag att det är begränsat. Har inte gjort mycket idag än, vaknat, sovit, vaknat, ätit frukost med hela familjen i detta huset sedan gick de flesta sin väg då de ätit och kvar blev jag och Sune som hade ett litet prat om allt och ingenting egentligen. Han frågade mig när jag skulle åka hem och jags a på söndag och då sa han bra för att vi ska ut på alla hjärtansdag (lördag för er som är efter i huvudet).
   Sedan idag har jag också hunnit med ett redigera lite bilder på några tjejer jag hittade på internet, bara för skoj skull. Lite modellbilder som inte blivit redigerade. Men det fixade jag vetni! Jag har lite smakprov på bilder som jag kan lägga in här nedan!

Modell 1Modell 2Modell 3
Klicka på bilderna för att förstora!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0