Städa, städa, städa...

Hej! Nu har jag varit duktig, städat i Maemarks rum, inte mycket men jag tror det syns, eller så är det bara jag som inte är van att det är städat om man tänker på hur mitt rum ser ut!
   Nu känner jag mig elak, eftersom jag sitter vid Maemarks data, han jobbar. Nej usch, känner mig som en osocial jävel och en datatjuv!

Två inlägg idag blev det, kanske mer senare, vad vet jag. Ska nog bli lite mer aktiv på min blogg än bara ett ynka inlägg varje dag. Men jag har ju dålig fantasi, rätt så ofta så har jag det. Synd!

Julia Honkavaara

/J

Jennifer

Hur lärde ni känna varandra? :)

2009-02-13 | 14:43:03 | http://thisisourstory.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0