Söndag, perfekt dag idag för en lång ridtur ute på landet med hästen!

Godkväll! Idag har vädret varit helt underbart härligt. Sol, inga moln, kallt och lite snö (i stallet iallafall, inte hemma). Lekte med Zally idag som jag alltid gör då jag är i stallet. Red ut med Anette och Skjóna, det var roligt eftersom båda hästarna var riktigt pigga, och var svettiga då vi kom tillbaka!
   Jag är snart klar med min, grej, som Maemark ska få tror jag. Den är nog lite för tjejig. Så vi skiter i det kanske? Kommer troligtvis använda den själv när jag är i Härnösand, och då avgör jag om jags ka lämna den bakom mig då jag åker. Det gör jag nog.

Snart ska jag plugga lite mer på hundarnas inre organ, de få saker vi har prov på också. Men jag kommer kanske inte ens hinna göra det imorgon eftersom jag ska till Ungdomsmottagningen i Kållered klockan 9, prova ut lite, få recept förhoppningsvis och sedan in till apoteket och hämta ut min "vara". Och så ska jag till optikern imorgon igen, klockan 3. Prova ut mina glasögon, och linser som tur var ska jag få linser! Det är jag glad över, mycket glad över det!

Nu ska jag fortsätta med den svart/rosa "saken" som jag gjort i några veckor nu! *stolt*

dfhg fgh jj
Lite bilder jag fotat här hemma för ett tag sedan. Klicka på dem för att förstora!

Det är nu endast 7 dagar kvar!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0