Snö!

Hej! Idag när jag vaknade var det snö ute, jag gillar snö något extremt! Det snöar nu också, har snöat lite smått hela dan tror jag.

Idag är det Göteborgs Horse Show på Scandinavium, eller det börjar idag. Håller på till den 22:a (min födelsedag(och Christians(min granne))). Har tyvärr inga biljetter dit, så. Jag ska inte gå, aldrig varit där men det kommer nog en dag som jag åker dit.

Jag ska nog städa mitt rum nu, jag kommer att ta en före och en efter bild som förra gången jag städade, vanring, det ser ut som ett bombnedslag nu då det inte är städat!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0