Samhällskunskap, seg dag ska ni veta!

Hej! Sitter just nu i denna stund i en datorsal i skolan på Burgårdens Utbildnings Centrum. Det är segt, men jag håller ut så gott det går. Folket på min högra sida kan hänga sig. Folket till min vänstra är Loppan, så stay fucka'!
   Jag ska nu inte skriva mycket, mer än att jag vill hem, sitta vid min egna dator och bara photoshopa lite i Photoshop CS2. Jag lyssnar lite halvt på Bonde nu men bryr mig inte så mycket, han suger som lärare!

/J



loppan

mothafucka!

2009-02-17 | 14:45:19 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0