Perfektion varje dag är väl någonting alla söker, men det kommer bara inte att funka...

Yes! Min dag idag började suuper! Men den slutade i en smörja på msn... Jag tänker inte låta det där dra ner mig! Jag ska ha perfektion på min sista vecka i Göteborg innan jag åker iväg en vecka till Härnösand! Jag ska ha det! Åker ju för tusan på söndag. Inte alls lång tid kvar, så nu ska jag glömma det lilla missödet som nyss hände och ska fortsätta med mitt liv. Eller någonting liknande. Ska låtsas som att ingenting hänt!

Saknar min häst, redan, även om jag träffade honom igår!

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0