Packningen pågår för fullt!

Hej! Idag är Julia extra glad för imorgon ska hon(jag) åka till Härnösand och vara där en hel vecka! Det kommer att bli grymt härligt och jag längtar så mycket tills jag kommer fram till Härnösand! Tåget går 8:42 på morgonen från Göteborg och kommer att nå Stockholm vid 11-tiden. Sedan har jag 4O minuter på mig att hitta mitt tåg som går till Sundsvall, det kommer jag ju klara av, herregud! Sedan från Sundsvall med buss i ca. en timme och sedan når jag alltså Härnösand station vid 16:54. Som alla andra gånger jag åkt dit. Nu har jag varit där(snart) 3 gånger(?). 

Nu ska jag packa, och allt som jag ska ha med mig får faktiskt, äntligen, plats i min väska! En djup en. Har med mig 5 tröjor för en hel vecka, 6 st om man räknar med den jag kommer att ha på mig dit, oj! Vilken tröja SKA jag ha på mig dit?! Nu måste jag leta!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0