Ny layout!

Hejsan! Som ni ser, eller iallafall de som läser min blogg, så har jag skaffat mig ett nytt utseende på den, ny layout och lite andra färger. Lite bättre än att den är helt.. Rosa. Nu är den vit, grå och rosa! Mycket stilrent om ni frågar mig. Och så har jag flyttat google translatorn så att den hamnat lite längre ner än vad den varit innan.

Jag kommer såklart att fixa lite mer smådetaljer sedan. Jag blev nöjd med mitt "verk". Men mer kommer. Men kommer nog behålla den här stilen ett tag till framöver.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0