Nu har man då linser i ögonen!

Hej! Var i Mölndals bro idag och var hos optikern, igen. Jag fick mig linser in i ögonen av en främmande kvinna och sedan fick jag testa att ta ur, och i, ur och i dem själv. Tog ett tag ska ni veta.
   Nu snöar det här och det ler vi alla åt, iallafall jag.

Gymnastik imorgon, men jag ska inte vara med eftersom vi ska simma, usch nej att jag gör det. Jag ska nog troligtvis stanna hemma kanske och sova tills jag ska till skolan, eftersom vi börjar engelska lektionen 1O.

Nu ska jag göra något helt annat än att skriva blogg.
Jag diggar Shannons grej hon skrev på bilddagboken.se idag, verkligen hur roligt som helst att läsa det!

Btw, det är nu endast 4 dagar kvar! Det närmar sig!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0