Nervöst sammanbrott?

Hej! Sitter nu här, och har i princip ett.. Nervöst sammanbrott eller någonting, kanske inte. Men jag är så nervös nu så jag vet inte vad! Det kommer att bli bättre då jag sitter på tåget imorgon till Stockholm. Det brukar det bli, åker ju första klass och allt! Jag har nu packat alla mina saker som ska med (förutom de saker som ska användas imorgon). Linserna är nedpackade och klara att ha med eller hur man nu säger *Ler*.

Nu ska jag nog stänga av datorn och försöka sova, men jag kommer nog se lite på Braveheart först innan, jag älskar den filmen något så otroligt! Jag vill ha den, jag vill se den varje dag! Synd att jag inte kan ta med den till Maemark.. *Ledsen Min*...

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0