Inställd matte senare efter datorkunskapen!

Hej! Sitter nu på datorkunskap som jag alltid gör på alla fredagsmorgonar. Jag glömde städa mitt rum igen, med andra ord så orkade jag faktiskt inte. Jag var för trött, för seg, för blind, för döv.

Jag ska till Mölndal sedan, igen som jag alltid gör nu för tiden känns det som! Ska till den jävla, nedrans optikern, igen! Ska bara på återbesök för att titta så att det har gått bra med linserna, det har det. Synd för dem att jag inte kan använda dem idag då jag är sjukt mycket försyld.

Sedan på kvällen har jag insläppet i stallet, trevligt eftersom det är snö så slipper jag att ha lampa med mig överallt eftersom snön lyser upp! Och förhoppningsvis träffar jag Zally, så himla längesedan jag kände hennes mjuka päls!

Och föresten, jag och Shannon går på knark, vi är HÖGA! Haha!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0